Paljonko tuotteelle tai palvelulle kannattaisi laittaa hinnaksi? Mistä löytyy alansa asiantuntijoita ja toimivia verkostoja? Kuka tekisi markkinaselvityksen? Tarjoamme yksilöllistä tukea liiketoiminnan kehittämisen kaikissa vaiheissa.
Millaista tukea liiketoimintanne kaipaa?
Konseptointi ja edustukset
Autamme uusien tuote- ja palvelukonseptien luomisessa. Vahvuutemme on ennakkoluuloton luovuus, jossa yhdistämme eri alojen hyviä käytäntöjä uusilla tavoilla. Pystymme myös kehittämään taitoja ja prosesseja, joilla luodaan uusia konsepteja. Uudet konseptit syntyvät aina aktiivisella ja systemaattisella työllä.
Palveluratkaisut
Millainen malli sopii uusia palveluratkaisuja hankittaessa? Investoidaanko omaan palvelimeen vai pilvipalveluun? Verkkokauppa? Tietoturva? Miten mobiliteettia hyödynnetään? Autamme sopivien palvelumallien löytämisessä ja hankintojen mitoittamisessa. Olemme itsenäinen toimija, joten emme tarjoa yhtä ja samaa ratkaisua kaikille, vaan etsimme asiakkaan tarpeita vastaavat palvelut ja tuotteet. Lisäksi olemme apuna hankinnan kaikissa vaiheissa.
Tuotteistus ja myynti
Loistava idea palvelusta tai tuotteesta ei tee siitä välttämättä helposti myytävää. Autamme paketoimaan tuotteet helpommin myytäviksi kokonaisuuksiksi, myös eri kulttuuri- ja kieliympäristöihin. Tuotteistamisessa on huomioitava kustannukset, laatu ja loppuasiakkaiden tarpeet. Sopimuksen mukaan tartumme puhelimeen ja alamme myyntityöhön.
Ideointi- ja innovointipalvelut
Uusia ideoita ei synny pelkästään sattumanvaraisen inspiraation tuloksena. Innovointia voi tehdä vaihe vaiheelta määrätietoisesti ja ammattimaisesti. Tutkimme, ideoimme ja rakennamme prototyyppejä, konsepteja ja palvelumalleja, joita testaamme ja iteroimme käyttäen ketteriä menetelmiä. Asiakkaalle tämä näkyy esimerkiksi työpajoina ja aivoriihinä, mutta erityisesti toimivana lopputuloksena.
Projektisuunnittelu ja -johtaminen
Kun tarvitsette pätevää projektipäällikköä kertaluontoiseen hankkeeseen, pystymme tarjoamaan useita vaihtoehtoja omasta asiantuntijajoukostamme tai vaihtoehtoisesti etsimme juuri oikeanlaisen osaajan. Haluamme auttaa etenkin niitä yrityksiä, joka eivät toimi tietotekniikan alalla, mutta hyödyntävät tai haluaisivat hyödyntää tehokkaasti tietoteknisiä ratkaisuja.
Käyttökokemus
Käyttökokemuksella tarkoitetaan tuotteen tai palvelun käytettävyyttä, turvallisuutta, käytön miellyttävyyttä ja sosiaalista ulottuvuutta. Asiantuntijamme kartoittavat ja mittaavat olemassa olevan järjestelmän käyttökokemuksen, minkä jälkeen teemme toimenpidesuosituksia. Käytämme menetelminä käytettävyystestejä, asiantuntija-arvioita, osallistuvaa havainnointia sekä yksilö- ja ryhmähaastatteluita. Selvitysten jälkeen kuulette, mitä kuluttaja tai asiakas palvelusta oikeasti ajattelee.
Käyttöliittymät ja graafinen suunnittelu
Hyvätkin tekniset ratkaisut ja palvelumallit hukkuvat huonoon visuaaliseen ulkoasuun ja käyttökokemukseen. Huomioimme eri käyttäjien tarpeet ja tuotamme asiakkaan odotuksia vastaavat toimivat, helppokäyttöiset ja houkuttelevat käyttöliittymät. Kokenut tiimimme on tehnyt käyttöliittymiä mobiililaitteista näyttöpalveluihin ja yksittäisistä sovelluksista verkkopalveluihin. Testaamme suunnitellut palvelut ja tuotteet käytettävyystesteillä eri vaiheissa, joten niistä saadaan heti käyttökokemuksia.